我是大夫,不是姑娘

Plan Ahead

呢排唔知係唔係因為壓力大, 成日都發d的怪的夢, 夢見d毫無「啦能」的人,不過又未至到訓唔好ge.

呢幾日真係好凍, 而家average每溫一個鐘書就會有縮入被窩訓覺的衝動, 而且偶爾會不小心付諸實行.

 

而家暫定4月中出發去glasgow 做ssm, 會先去london玩幾日才去glasgow, 然後5月中會在德國會合eva到奧地利瑞士捷克遊玩. 暫時只係訂機票已經有幾個問題:

1. london我留4日夠未呢 (heehee我都知呢個問題好vague, 從來玩呢樣野就無話夠ge).

2.  原來由london去glasgow 係唔同機場出發都差幾遠價錢. 係luton / STN出發比gatwick平差唔多一半ber . 之但係呢兩個機場唔知會唔會好遠好難access?

3. 在 skyscanner 查過, glasgow 去 munich, 平機票要用成十幾個鐘, 因為佢要係london overnight transit, 貴的其實一樣都要transit, 不過就淨係6hr左右, 總之就係無直航; 如果去berlin的話就幾好, 又平而且direct flight 2hr (easyjet有一班機咁大把) ; 去frankfurt的話就又係無直航, 又係8-10hr左右咁. 其實transit耐d都ok ge, 不過overnight就好似麻煩d啦. 重點係eva由香港去德國, 直航的話好似淨係到munich/frankfurt ber. 咁同埋其實我地都應該consider埋我地大概的路線ge, 不過我完全唔知德國的地理… 弊傢伙.

4. 回程的問題, 我地兩個要返london, eva要返德國, 而家諗諗下都幾得人驚, 萬一呢程內陸機有咩delay, 然後miss左返香港個flight就@$%^. 所以呢程d時間真係預鬆d好. p.s. 剛剛check了prague去london easy jet同ryanair都有直航. 不過我地都未決定到底最後的country x係咩, 所以呢個後話啦.

 

路過的travellers 幫我出下意見pleaseee.

One response

  1. luton and STN not difficult to go, around 1 hr, have buses to reach, i can tell you more if you really book the tickets… easybus.co.uk is always your best resort😉 tickets arent expensive, i think cheaper than to gatwick.

    14/01/2009 at 5:18 下午

發表迴響

