我是大夫,不是姑娘

新一年 牛氣沖天

牛年新開始, 希望今年市道好一點, 大家都開心快樂一點.

 

年初一在家, 決定寫些random小事:

1. 尋日開電視竟然做緊97家有囍事. 有吳倩蓮o架原來!真係n年前. 然後今日有人同我講話佢去睇家有囍事2009! 我諗我會一邊睇一邊鬧話好爛但係一邊勁笑.

2. 年初一個巡遊匯演, 一開始唔知點解係一堆tvb藝人跳hip hop 跳breakin’. 咦乜唔係新春咩? 唔好以為中間用一段仔霍元甲就得wor. 不過原來tvb不自不覺就培訓左都好多個跳得幾好ge, 例如胡定欣, 王君馨, 徐子珊又真係跳得幾好bor.

同埋今年日本靜岡縣有派代表黎 — 登登— 就係小丸子全家同埋同學仔! 好有趣. 不過如果可以係靜岡縣出產的知念小朋友就更好😄.

3. 發現電腦中左大陸的木馬程式, 點剷都剷唔走. 佢一來暗地裡RUN住幾樣野令我個CPU使用率去>95%, 二來得閒就彈幾個browser或者係係我的最愛自己set幾個link, 最恐怖係佢無啦啦會播歌! 真係好恐怖, 佢完全唔係embed係任何一個webpage先驚呀嘛. 試過用online的virus同spyware scan, 佢勁到scan完之後可以強制關閉個scan page囉….@@

4. 話忍住唔睇今季日劇, 終於都係太悶所以睇左2集的メイちゃんの執事. 本來第一集都係ok啦的感覺, 但係第2集好good! 雖知道我好萌執事服, 好萌敬語, 而且好好好萌水島hiro!

5. 因為<4>的關係我做左兩樣好癲好無聊的野:

5.1.  我係尋晚12點開始用左3個幾鐘, 將本來上上一季睇唔落去的<絕對男友>跳住咁睇晒. 室長型到飛天. 如果我頂得順大面杏的話我會努力睇埋ROOM OF KING.

5.2. 我人生第一次睇幪面超人!!! <假面騎士kabuto>  @@ 由小到大我都只看女生變身卡通 (sailormoon呀,婚紗小天使和doremi, 嘩而家講出黎都覺得hatsukashii….) 並且極度鄙視真人版的變身劇. 勢估唔到而家為左天道sama, 廿幾歲先去睇假面rider. 不過原來比我想像中多情節多人物而且中間幾好笑, 考完試一於睇晒佢 (不過一定係飛同昆蟲打的場面囉…XD)

理人執事!(心心眼ing)

發表迴響

