我是大夫,不是姑娘

10%-Surgery written

iryu2-08-08

朝田: 「咩話, 你冇讀ENT冇讀H&N,又未做晒past paper就走去考試?」

學生時代(如無意外,上帝保佑)最後一個考試, 一共考10天,橫跨5個星期, 今天開始作戰.

第一仗, 外科. 兩份paper 足足坐了6小時. 做完所有mcq emq之後我累得幾乎睡著了. 幾經辛苦才撐下去繼續對卷.

year 3 summative mini case 的CA breast我唔識, 今天paper II 的breast相關問題我都係唔識.原因可能係我根本來來去去都係讀同一份「碌士」orz

最記得有一條問humoral responce in wound healing, 答案疑似係拉丁文, 即係望落似一堆串錯左的英文, 我有一剎那以為份卷亂碼, 幾乎想right click份卷. 嘛終於我揀左哇一一個串o岩的英文-tumour. 都唔知發生咩事. 囧.

其實今日算是一個好開始, 不過真係幾虛耗體力.

下一科是我真的不太喜歡的兒科. 努力打第二役, 繼續向自由之日推進!

發表迴響

