我是大夫,不是姑娘

戰後我想…

85ad59ec1705e4ccb31cb1cd

先安安樂樂睡一覺, 然後…

1. 轉個髮型. 剪又好,染又好,電又好, 最緊要成個look有變.

2. 睇戲/vcd: 禮儀師, he’s just not that into you, the reader, revolutionary road, confession of a shopaholic, curious case of benjamin button, slumdog……

3. 煲劇煲卡通: love shuffle, bloody monday, rookies, 絕對彼事SP, 夏目友人賬, 金色琴弦, macross frontier

4. 行街買衫買鞋

5. 唱K. 雖然我完全唔識香港歌, 但我可以唱小豬同飛落海.

6. 買holga相機. 然後用toy cam + d cam 勁影人.

7. 買書, 王貽興同埋旅行書.

8. 減走個肚腩.

9. 重出江湖, 老友們快d約我去玩!!!!

3 responses

  1. 為左你兩個 我居然(?!!!)把飛落海放進了playlist… 又真係大聲左喎佢地…
    (話晒我個PLAYLIST都係實力派呀…俾佢地拉低左LEVEL呀~~!!!)

    23/03/2009 at 9:46 下午

  2. jenniferflower

    @Pau碗:
    邊個話佢地唔係實力派? 需知美貌都係實力的一種!
    你快D練定歌,我地係K房再開飛落海香港演唱會=P

    26/03/2009 at 1:53 上午

  3. DeDe

    王貽興??? XDXD

    jung ji gung hei gung hei la!!!

    31/03/2009 at 12:34 上午

發表迴響

