我是大夫,不是姑娘

點解會咁

試後第一天, 唔多對路.

點解之前study break日日都唔想起身, 今朝晨早醒左訓唔返?

點解之前成日想去行街買野, 而家出到去又無乜心機揀衫?

點解之前日日都OC咁睇facebook,bbs etc, 而家大把時間但又真係唔多想開黎睇.

點解之前有n套日劇電影想睇, 而家又好似無乜想開始邊套咁.

我諗3個月的閉關生活真係令我變左一個geek.

或者正如D友人所言, 我需要一些時間重新融入社會…. orz.

 

更抵死的是, 昨晚發惡夢.

發夢考surg osce, 非常創新的考試方法 — 3個人一組站在一個擺放了各樣instruments和set的trolley前面, examiner 拿起其中一樣, 3人鬥快搶答.

而apparently我識零樣野. 於是口啞啞,考完之後就跑左去圖書館(?!) 喊. 狂喊果隻.

其實之前都發了不少相似的夢,但係內容係出奇地寫實,我係夢裡面答的書料都是真的. (你睇下我地考試考到幾變態…)

所以你可以想像尋晚呢個夢有幾嚇死我.

同埋唔知點解一入自己房, 就覺得好支力同好有壓迫感, 可能係condition左覺得入房= 溫書

 

幾時我先可以變返正常人?

發表迴響

