我是大夫,不是姑娘

準備篇 – 倒數13日

今天晨咁早起身上BLS (basic life support), 加上為假人先生搓了不下600次, 全天又睏又累而且手超痠痛!

不知道intern一年要搓多少個pt…..唉.

 

今天的accomplishment包括:

– 買了旅遊書

– 去british council拿了幾份london和scotland的資料

– (回hku 想借旅遊書以及想試試walk-in拿travel pack 失敗orz)

– 與easyhotel的死蠢booking site搏鬥多番, 終於book到房間. (我對自己不錯, 房間有窗而且我租了電視遙控XD)

– 卿家和訂票網搏鬥一番買到了Phantom of the opera的票!! 希望座位不要太差 (已經是不便宜的門票咧…) 已經好有在家裡高歌一曲’the phannnntom of the opera is here, inside my mindddd’ . 哈哈, 超擾民.

仲有十萬件事情要plan要研蕉研蕉….!!!

3 responses

  1. Sandy

    你地都已經幾成功啦!
    我地係…敵不動我不動…放左榜先算 *O*
    where to book those opera tickets??

    香港旅遊書"西歐遊"都幾好喎
    有d似lonely planet(中文好好多!!), 最正每個city都有建議玩幾多日

    03/04/2009 at 11:30 下午

  2. 你去邊度BOOK架? lastminute.com會有PROMOTION~ 有空看看~

    03/04/2009 at 11:58 下午

  3. jenniferflower

    >>Sandy: 其實我都驚ga,8/4有咩事(touchwood)就會樣衰兼徒錢…@@
    >>pau: 上官網訂完先知lastminute.com 同埋london eye有discount呢件樹, 不過算啦至少官網有俾埋你知個seat no.我可以check下ok唔ok嘛.

    04/04/2009 at 12:36 上午

發表迴響

