我是大夫,不是姑娘

被寵壞的hong konger

1. 我是個被寵壞的hong konger

2. 對於英國的subway/tube收不到電話我覺得很廢柴

3. 店鋪5:50已經開始拉閘真的很無癮

4. 仲話自己係europe’s famous shopping city!

5. 學下香港啦.

6. 坐巴士上車要買車票

7.嘩咩年代.

8. 仲要分段收費所以車費要問司機.

9. 講起, 有日放學我遊巴士河

10. 沒有特別目的地之下上了一架巴士.

11. 係咪好型先.

12. 其實我只係唔識路而已.

13. 最後去了一個叫paisley的地方.

14. 感覺像是坐車到元朗, 但是去了一個香港仔scale的地方.

15. 不過town centre有座16世紀的教堂.

16. !

17. 最後我係個mall裡面的pound shop買了6卷廁紙和1磅3pack 繽紛樂就走人.

18. 大大包薯片都係1磅咋!

19. 不過見到前面拎住4包薯片的女人, 佢ge width係我的2倍.

20. 嘩真係乜胃口都冇啦.

21. 尋日就去左「格拉斯哥中國城」

22. 我諗…呢度無乜華人囉.

23. 買左個菠蘿包一解相思之苦

24. weekend會去edinburgh.

2 responses

  1. The first 7 is exactly my experience in the first week in UK. I discovered that places like Spain have shops open till 10. Very HK!
    And everytime when I remember 梁啟超 saying British people are hardworking (as opposed to French), I wanna wake him up from the hell and ask if he really went to UK before.

    25/04/2009 at 11:06 上午

  2. DeDe

    買了6卷廁紙和1磅3pack 繽紛樂

    HAHAHAHA

    對,我去 nottingham 時都超討厭 d shops 關得極早。五點半所有人一齊離開 d shops 返屋企,然後就變左死城!!

    地地不再係十八廿二 lu
    -.-~~~~~

    27/04/2009 at 1:01 下午

發表迴響

