我是大夫,不是姑娘

呀姑娘姑娘!

連續兩日, 坐在病房最前的護士站寫排板/做功課. 一樣身穿白袍和藍色核突醫生制服.

第一天:  有個探訪待產太太的女人, 一個勁兒在護士站在我背後不斷叫「姑娘姑娘」. 本來我想不理她,但費事俾人投訴話HA職員態度差啦, 於是問佢咩事. 佢一臉好似發生左好不得了ge野同好唔可以接受同我講 (仲要係有些少反白眼的樣咁) :「2-1 (床位) 無左一張凳喎.」

我: (靜默3秒, 完全覺得白痴. 諗緊到底直接話我係醫生, 又或者應該問下佢係邊度見過著白袍的護士, 定係直接叫佢自己鐘意係邊拎張凳就拎,咪煩我呢)

之不過我係好人, 而且是HA好員工, 所以我淨係話,「你問前面D姑娘啦, 我做緊野喎」

第二天: 先生陪著大肚太太上病房聽講座. 我坐在同一個位, 同樣打排正在寫排板. 呀老公又係一張紙塞過來:「呀姑娘, 我地早左黎呀.」well, 其實呢個老公態度明顯係正常好多ge, 不過呢次我係唔知點幫佢, 鬼知張紙做咩喎.

我:「你坐低等一等俾姑娘啦」.

跟住呀老公就同大肚婆講話「哦原來係醫生唔係護士黎ga!」呀老公你好似開心大發現喎, 我都唔知嬲定笑好.

我仲一直都以為由bb班開始睇d書上面都係得醫生會著白袍, 護士應該係著裙之類, 看圖識字無理由認錯ga. 所以咪話d人根深柢固覺得醫生一定係男人囉. p咧, 我們班男女比例都6:4啦.

係ward真係見到唔少odd 野. 等我埋名隱性得閒寫下先.

發表迴響

