我是大夫,不是姑娘

First call

在’非是卜’看了很多同學的first call, 相比之下我的真是超級無風無浪, 甚至可說是無聊.

第二水到surg 我應該會死翹翹.

1. 咁大個女第一次訓醫院床, 不過都係訓左1個鐘咁大把.
2. 尋晚9:30食完晚飯, 到今朝12點淨係飲左蜜瓜奶同朱奶.
3. 凌晨3點有姑娘請我食叮叮燒賣, 佢地竟然連章魚小丸子都有.
4. 入左Em LSCS, 不過跟本幫唔到d咩.
5. 不斷收OBS症.
6. 半夜係PN ward 做d/c的功課感覺好奇妙.
7. 雖然好’庇護’地不斷出Fe 同panadol藥紙同ML cert, 不過你唔會訓著, 因為d 阿b成晚不斷喊.
8. 成功打左一個drip.
9. 不過篤腳板驗SB的成功率仍然係0%.
10. 好唔開心同埋覺得好對唔住滿腳窿同喊到飛起的阿B.
11. 同埋俾人(懶係開玩笑咁)話:「你係咪玩野呀醫生」.
12. 不過過左一晚call我連嬲的精神都無.

第二日返工我學識左幾樣野:
– 無人信得過, 除左你自己.
– 雖然我的確係small potato, 但係唔可以自視太低無左個勢. 點我都係個醫生.
– 朝早 o岩o岩返工的人的面口一樣可以好黑, 黑過你一晚無訓的眼圈.

神奇野:
– 點解入醫院要化濃妝? 仲要係半夜入院生仔喎.
– Hb 3.3 的人係仍然可以走來走去的. 雖然好喘.
– 成間post-natal的人都唔識講唔識聽廣東話.
– 有d野真係好廢, 都入埋labour ward 生得啦, 仲叫我做exam update個AN record 把鬼咩.
– 如果我第時生bb, 我諗我唔想要9個人係間房幫我「打氣」囉.

But still…
I am lovin’ it !

發表迴響

