我是大夫,不是姑娘

呢個社會真係險惡

我係一個Houseman. 我活在醫院food chain的最底層. 我的職責包括收症睇症打字出信出label過藥紙, 同埋做出氣袋.

因為一張assessment form, 我係電話被人鬧左起碼5分鐘. 成件事我都處於一個非常被動的位置, 張form我都係尋日先見過一次咁大把, ok就算當我衰無check清楚有冇簽到名, 我都唔覺得我deserve被人鬧成咁囉. 我覺得好明顯佢係將所有怨氣發落我身上啦.

佢話喎—-
「你唔好以為淨係醫生好忙, 其他人就好得閒先得ga!」
(我從來用做野忙黎打發佢,而且佢打左兩次俾我我都好快覆call兼do what i can do 啦.)

「你鐘意交就交唔鐘意交就唔好交啦, 我唔想再理呢件事啦, 你地5個houseman個個都係咁, 我咪好唔得閒!」
(我做左3個月, 一次都冇煩過你, 同埋後尾我先知, 其他4個同事都交左啦, 邊個有煩到你)

中間佢一度鬧鬧鬧, 我都冇出聲, 後尾佢鬧鬧下, 我其實好薄皮 (雖然睇落唔似), 忍唔住勁喊.
你工作有壓力我工作都有壓力ga. 又唔見我搵個patient搵個姑娘或者搵d同事鬧. 我覺得搵人出氣真係好唔成熟好無品囉.

咁我喊晒口咁問佢「咁你想我點, 我去拎返張form簽返名再交俾你得唔得」

「我唔敢想你點, 張form我彈返去北10 p hole, 你鐘意拎就拎啦,我唔理啦」

佢聽我喊晒都無停口繼續鬧我, 最後仲一野cut 我線.真係CLS.
真係多謝你教識我呢個社會有幾險惡.

所以我決定以後要練厚面皮D, 同埋學識快過對面CUT 線, 至少嬴返個勢囉唔係點喎.
喊左真係好樣衰, 輸晒.

之前佢叫我幫佢約其他HO同COS食飯D語氣都唔知幾客氣, 而家反面反得幾快. 雖然我仲有一個星期就sayonara, 都唔駛咁絕呀.

因為呢個女人我放工食左好多零食, 走左去買野發洩用左唔少銀兩, 一陣仲要敷返個eye mask, 真係多得佢唔少.

發表迴響

