我是大夫,不是姑娘

連踩7天

上星期日CALL, 直踩到昨天再CALL, 連續7天上班, 而且星期一post call全日OT, 星期五的OT又出了不少力, 真的累到飛起. 而且昨天CALL極不生性, 再度是11點前十分空閒, 在MO房看廉政行動再睇勁歌季選, 但是1點之後GYN LABOUR 輪住收症! 成晚都無訓過咁滯.

最搞笑係好似係2點幾左右發左個好恐怖的夢, 就係夢見自己太眼訓, 收症的時候個pt同我講野, 好似變晒幻聽咁, 完成唔知佢講咩同埋覺得自己會coma XD 果時我成個人’責’醒左因為我同自己講一定要醒住收埋個症 XDD 醒左一秒都無知道自己係發夢即係爆睡. 同埋labour ward門口有位黑人先生, 不停唱歌娛己娛人, 後尾佢太太都出左去, 兩公婆依偎著好鬼sweet. 但我每次係lobby等電梯聽到佢唱歌, 都會以為自己玩緊掌門人估歌仔XD

終於由3點到7點左右都無停過, 不停被labour call我上上落落, 同埋又係明明有T&S form又叫我出. 成鬼日都係咁ge班友, 好心睇清楚d先call我啦. 不過好在7點幾我訓到8點半先自己醒, 巡埋E9抽埋兩隻B的SB就走人啦.

咁就完左係呢度ge最後一call lu. 我諗我一定會好掛呢個houseman天堂囉.

而家好擔心搞唔切D reference letter, 最衰都係上個禮拜太累, 的唔起心肝寫email俾COS, 唔知趕唔趕得切…同埋唔知佢係咪都係寫行貨囉.=P

發表迴響

