我是大夫,不是姑娘

一個壞人,十個好人

自從一時意氣用事(實在太激氣) 在FB寫了被那該死的sec鬧到喊之後, 很多同學朋友和MO們都給我留msg, 叫我不用理這種人, 也告訴我這樣的人多的是, 一定要自己更strong.

其實我覺得好感覺動. 一個衰人, 讓我知道這個世界有十個廿個好人. 不過我怕醜, 又唔多好意思係返facebook咁寫, 好似好肉麻咁, 所以就係呢度寫啦.

在這個dept工作了3個月, 其實所有nurses/其他ward staff 對我都很很很好. 我以為會很惡的IC/ward manager turn out都很nice. 惟獨是labour ward有某些人真的比較惡頂又寸,不過對我都還算客氣啦most of the time.

不過係真係好寸囉, 明顯地佢只當houseman係label printer 同埋出T&S/form, 你半夜收症寫treatment order鬼會有人理咩. 上次我寫個urine ketone stat都無人做啦, 篤個urine都唔做呀, 你話收labour症收黎把鬼呀. 班友仔又成日唔搵野啦, 有時d T&S明明出左又打俾你叫你出, 最衰格果次係打俾我同我講我收完症張收症紙唔見左囉, 仲半責怪我的語氣, 好似我會拎左張紙囉. 我拎黎食咩. 後尾我特登走落LW, 見到張紙大大張擺係度, 個個人扮晒蟹咁若無其事, 我真係吹到啤啤聲.

哈哈寫寫下又係係度呻.

要數最amazing的就係同koko的媽咪同一個ward做野, 雖然之前完全無見過面, 但係好似有個識o既人好似特別親切咁.

最開心的就係班MO好好. 起初我覺得佢地好似好cool咁但係做落佢地個個都好好人.

聽日就倒數2日lu. 真係有d唔捨得. 畢竟而家做熟左, 好唔願意又去一個新地方重新開始, 到時又好像7月頭咁做野慢到死又唔識又淆底 =p

2 responses

  1. enjoy the last 2 days la.
    and, fb is evil. dont say too much there. some people you never expect will somehow know what you wrote on fb.

    29/09/2009 at 10:02 上午

  2. Ice LO

    Jennifer,,,, suddenly rember I used to love to read ur bloging.. thinking of u suddenely xxxxxxx lol

    07/01/2010 at 2:19 上午

發表迴響

