我是大夫,不是姑娘

講野經腦PLEASE

最近3個最低能/最mean的對話:

1. 好mean的光頭radiologist與我:

話說去book一個standby MRI,佢問我有咩原因要咁urgent做, 我咪將我的見解+ward round MO同physician所講的講一次囉. 點知佢話: 「嘩你吹水都好叻喎, 第時想做邊科呀, 吹水科呀?」妖你唔同意咪算囉, 咪唔好收個case囉, 但係唔駛人生攻擊呀. 我唯有好弱咁應左句「多謝」就走人.

不過佢最後都即日做左, 呢野先嬲嘛. 早知果時答佢話想做radio同佢一齊吹水,咁就型啦.

2. 低能講野無技巧的秘書 之一:

話說有同事sick leave, 秘書打電話俾我 (早上10點明顯是巡房時間, 明玩野)想我遲一點放annual. 不過佢開頭第一句係:「你今個星期四放annual呀呵? 可唔可以唔放? 」雖然我完全get到(其實係預計到)佢的用意, 但係咁問我的reflex一句係答你唔可以囉. 你可唔可以唔出糧呢.

3. 2. 低能講野無技巧的秘書 之二:

最頂癮佢下午打俾我, 同另一個好無腦的方法叫我調compen. 佢問「你xx號有冇野做呀?」小姐你而家約我拍拖咩. 我放我的compen我有冇野做我的事啦, 無野做就等如可以俾你剝削我假期咩.

發表迴響

