我是大夫,不是姑娘

1st specialty call

在下現在’享受’平生第一次specialty call.

不過, 做左侯士文8個月我學識左一樣野: on call, 真係一樣好邪的野

一日未完call都係唔好亂講野!!

而家係k2 下緊網同埋睇緊蘇good.

如果可以的話我想睇敗犬. haha

今日ward裡面有個patient的女兒放狠話:  醫生, 你可唔可以保證我爸爸出院呢幾日唔會有事先!

於是ward裡面d姑娘阿sir 細細聲話:

– 你可唔可以保證我放工唔會俾車車死先…

– 你可唔可以保證我食飯唔會梗死先…

hahahah 好抵死. 其實我明白屋企人有時可能覺得病人未走得, 但你要我保證? 我連自己條命都guarantee唔到你當我係almighty god?! 咪傻啦.

ooooh 電話又響過不停.  work.

One response

  1. O拿即係咁, 你保證佢 既POSSIBLE下場係:
    1. 佢阿爸真係冇事
    2. 佢阿爸有事但係佢都有事所以冇人追究你
    3. 佢阿爸有事但係你都有事所以佢追究唔到你
    4. 佢阿爸有事但係佢又冇事你又冇事所以佢會追到你去天腳底
    所以,都只係得3/4既機會有問題,呢個保證,制得過!

    03/03/2010 at 12:34 上午

發表迴響

