我是大夫,不是姑娘

隱型的候士文

houseman 在病房裡面的角色非常微妙

一個沒有houseman的病房是一個沒可能運作的病房, 抽血打drip 寫藥紙 睇片, 頭暈肚痛腳痛desat 嘔血arrest 乜鬼都係我地搞. 返工時間芝麻綠豆還是大冬瓜豆腐都是馬上call你, 一定要即應. 我最近連porter 份工都撈埋, 要自己拎liver biopsy specimen 去化驗室.

之但係, 有好多時候病房的人都當你係死ge / 透明ge.

比如剛剛我在admission ward, 有兩位抽血員在我五步以內對話:

抽血員1:「邊個擺d 針筒係sharp box呀」

抽血員2: 「一定係houseman啦, 我地都唔會擺針筒係到ge」

話說由今天8am開始全個admission ward只有我一個houseman. 不過, 我根本完全不用針筒抽血.

又比如, 我繼續坐在同一位置寫排牌, 幾個姑娘同樣在我5步以內距離對話:

「點解houseman 寫晒係progress 唔寫公仔紙ge」

「係唔係佢唔知呀」

「點會唔知呀, 都briefing 講晒啦」

「算啦, 而家都無人寫ga啦」

「咁佢又寫progress, MO 又寫, 咪clerk兩次囉」

BINGO. 其實不嬲都係clerk 兩次, 甚至3次, 4次 ga噃. 咁你不如唔好打電話俾我話「houseman 收症」呀.

而且重點係我一直就係坐係旁邊聽住呢一串對話. 喂喂, 你係唔係當我死架.

One response

  1. 你冇計架喎, 一向以來, O係醫院最低職位既就係你地呢班HOUSEMAN, 唔係你以為係阿嬸呀?

    24/04/2010 at 8:24 下午

發表迴響

