我是大夫,不是姑娘

typical QMH SUR ward call night

開心的時光(?!) 過得特別快, 仲有個幾月我就同housemanship 講byebye. 不知有沒有快做houseman的師弟妹在這, 給你們看一看houseman call 做的工作有多無聊.

USU 的ward call是我做houseman 差不多一年之中最辛苦的. 基本上由6,7點開始你的DECT PHONE會一直響不停, 直到4點, 那些沒人性沒良心的無聊人仍然會call 你打hep block, 睇xray.

昨天我的pre call work day有點atypical, 因為神推鬼就入了OT, 到7點才出來.

以下就是我昨晚收到所有surgical ward 的電話要我做的工作:

K21 private ward 出院打藥紙  / A5 「功課」 (嗱, 收到呢d call就最乞人憎, 「功課」聽上黎真係好廢, 一般都係過藥紙,簽results, 打HB, 睇XRAY. 不過如果你諗住係廢野就dum 好耐都唔去, 佢地係會不斷不斷call你的)

C4: K 2.9 / K16 開止痛藥 / K20 HB / K16 N K 3.3 (頂, K3.3 佢CALL左我兩次) /  K17 HB, 簽blood results /c4 低bp 無尿 / k17 睇cxr, 開訓覺藥 / HDU HB / A7 NS 收症 / A3 收liver transplant recipient….

然後半夜3點收到A5 話有patient BP得50/25, 去到無3分鐘Asystole 埋, 要搓. 搞搞搞終於5點先可以再小睡.

 6點k17s 打俾我, 有個我已經attend左兩次的patient 我應做的都做了, 講左無野搞,  佢都係6點打黎, 話個patient 而家好chesty cough 喎, 但係無fever 無desat. 咁你想我點je, 我而家stat 幫佢做chest physio 好唔好?

7 點幾, private 又打黎要我set HB.

就咁睇落, 全晚做過的野, 有意思的只有1. 搓返起個patient, 2. 幫liver transplant recepient 抽血book OT. 其他…. 無啦. 但就係咁樣走黎走去, 全晚訓得兩個鐘都無. 所以你話, 點解我地咁憎ward call 呢.

發表迴響

