我是大夫,不是姑娘

近況

1. 上星期衰多口周圍同人講話URO ward 係天堂, 人頭數目經常<10. 上星期大人們開會, 全部admission ward case都要上k17 過冷河才discharge / transfer, 今日仲要一次過收晒星期二同四的OT case, 終於full house +2個overflow. 抽血都抽死我.

2. 完左最後一個weekend ward call! 不過上星期六真係算係咁, 斷斷續續都訓到4-5個鐘. 朝早zzz到8:20先醒, 跑住去開post call meeting.

3. 今日去左簽contract. 仲有16日我就告別houseman, 正式成為resident啦!

4. 心情好複雜. 到底當時’狗急跳牆’之下一頭裁進NS 是否正確的決定?

5. 講都唔信, 包括我自己都唔信, 我而家開始掛住QMH surgery啦.

6. 今日同同事食完晚飯返QMH 睇世界盃, 好熱鬧. 每個specialty都有代表係K2😄

7. 明天又係我的賣飛佛admission call. 唔知有冇得睇波呢.

發表迴響

