我是大夫,不是姑娘

告別候士文

 

<Idle時間, 在MO房狂睇CT Brain. 沒錯, 我有MO房了!>

由 2/7/10開始, 我便終於甩走名牌上「實習醫生」的「實習」二字, 成為真正的大夫了.

正式成為MO (Medical Officer) 一個星期, 有很多令我覺得很爽的無聊事情:

1. 接電話時可以邁: 「neurosurg X醫生」instead of 「houseman」

2. staff card 寫住「resident」 (駐院醫生)

3.  patient 床頭會放有我名字的牌

4. 姑娘對你態度超級好. (呢樣真係好好好正)

…….ok 我知呢D真係好無聊好不成大器, 但係總之…..

做MO 感覺真係威好多, 哈哈.

不過責任相對亦多了很多, 每天返工都會很不安, 尤其因為身在neurosurgery, 有>90%都是未曾接觸的範疇, 唯有邊做邊學.

這陣子好像回復了醫學生時代一樣, 每天都跟著前輩們上bedside, 學砌EVD, 學off drain, 做LP, 睇CT, 上’tutorial’ 學怎樣manage ICP…… 巡房俾大佬們抽書, 一抽即爆.

做MO 也第一次開始正式扛起「見家長」的責任. 第一call 很memorable, 因為第一次見家長就俾人鬧足大半個鐘, 第二次見家人就是break bad news, 告訴他們patient出血太extensive太deep seated, 做手術都不太beneficial.

坦白說, 第一call兩次見家人都不是太好的experience. 第一個病人女兒把對醫院+復康醫院的新愁舊怨都發在我身上, 我除了站在原地直點頭還可以做甚麼. 雖然她不是把矛頭指向我, 但是在病房內被人捉住數落, 始終都不好受. 第二個patient, 好似要我向家人宣佈病人沒救了一樣, 很難說出口.

anyway, 第一個call 算是無風無浪地過了. 明天第二call, 希望比第一call再做好一點.

好啦, 出去睇決賽啦!!!

發表迴響

