我是大夫,不是姑娘

又一星期, 又一個月

1. 就這樣就做MO做了一個月.

…… 自我感覺:  冗員時間所佔比例甚高.

2. 要再醒D, 細心D.

3. 仍然被抽書一抽即爆. 我覺得medical student 識野多過我. 點解我d 書料全部都有借有還?

4. 加人工加人工! (燒鞭炮)

5. 工作一星期, 放工吃froyo 以及燒銀紙真的很爽.

6. 讀書讀書, 然後陽光海灘海水.

7. 書長斬獲, 1/8 完食.

8. 今日有多少唔專心工作, 反省中……………………………..唉.

9. 在某店裡面sales 姐姐問我做咩, 我話做醫院, 佢問標準問題:「做護士?」我話「醫生」佢大笑: 「你講真ga? 你做咩科?」我話「腦……科」. 佢再大笑! 我話我做腦外科佢一定以為我作大囉. 唔係有做醫生份糧餉, 可以係你度咁燒銀紙?

發表迴響

