我是大夫,不是姑娘

嘔血

放左足足十日假讀書, 終於返醫院,知道放假期間有patient不停問起我係邊,好冧!

做MCQ做到好燥,問題未聽過,答案自然唔識,一條mc解答成版紙咁長,咩事呀. 真係做到嘔晒血.

我的人生向前望向後望都係一個又一個的考試 (而家o既考試仲要俾錢! 要考越貴! @#@^%).

有時候我真係覺得過左18歲之後個腦真係實左, 讀極都唔入腦….亦都再無精力坐定定全日咪書.

…….為左我付出的銀兩, 一定要勁過!

————————————————————

btw, 最近的大大大毒癮: 紅薯夫婦!

相信有睇<我們結婚了>的朋友們都會明白為什麼我可以把今集loop住重播n次

太sweet 太有愛了yoong & hyoon!

有人話「直播室MC們反映了我們的激動, 好似睇波睇到最後階段入波一樣興奮!」.

雍大伯話眼淚都快要流下來應該是不少紅薯飯的心情!

現在每次播lovelight都會有一種冧到嘔的感覺 =p

yoong repeat了n次的 ‘小家伙’ 實在太萌了

發表迴響

