我是大夫,不是姑娘

李氏力場

所以話香港人的創意全部係晒網上係講到冇錯ge.

見到李生個頭key 左上碇司令身上張圖真係好頂癮.

李氏力場再次令「魚占魚」過門而不入, 其實我又真係冇乜所謂. 因為如果聽日打八號, OPD cancell 盞下星期睇餐死ge, 如果星期六打, 我唔駛call就係咪都唔駛返ga啦, 冇蝕.

講起「過門而不入」就諗起o岩o岩考完的mrcs. 一定要過呀唔該. 考 part 1 的時候見到有比我高班的MO, 令我好有危機感!

不過算啦, 考完而家都係等results, 中間呢段時間大把野做, 正經的可以做study 準備ASM同presentation, 無聊的大把劇同綜藝 要追番! 最近完全拋棄小日本投向泡菜, 綜藝首選「我們結婚了」以及「running man」. 睇running man 又spot 到一個花美男- 宋鐘基! 煲埋手頭上的劇就睇成均館, 睇下佢古裝look 係咪得先.

————–我已經完全將BLOG 同日記流水帳同化左

發表迴響

