我是大夫,不是姑娘

call 後例排發牢騷

1. 我唔係想話自己叻亦唔係寸, 但係我真係唔明某位同班同學, 大家一樣都係做左差唔多一年MO, 點解到今時今日, 連一個urgent consult都講唔好? 一開始連patient係男係女幾多歲又唔講, consult我地neuro連GCS都唔講, 你想我點?

2. 仍然係urgent consult的問題, 所謂風水輪流轉, 唔indicated的你咪出routine consult算囉. 今日係weekday, 又係一早已經定左要consult, 而且patient無咩事, 張CT片又係乜事都冇, 張repeat CT又未照, 你urgent consult d咩? 需知道service pledge之下理論上1小時內要attend到個症. 早上9點幾10點呢d時間, 你玩我咩.

3. 難得和兩個houseman老友一起外賣壽司吃, 做MO咁耐以來第一次, 真係值得紀念. houseman 真的對我們很重要, 真的成也houseman, 敗也houseman. 我們neurosurg 無houseman的結果就係我尋晚3點起一次身打drip, 5點起一次身寫BP 藥. 黎緊下一水我總算有houseman用啦, 不過係第一水的熱血but無能houseman, 真係睇彩數啦.

4. 好老實講, 醫生都係人, 好受先入為主的印象影響. 例如, 本人一直都覺得in general 女人比較多呢樣o個樣唔妥, 講到好勁但實際又唔係好勁, 而且要令女病人信你講的說話, 佢地點都係覺得「我朋友/ 我親戚/ 我公司個同事個老公」之類的經驗/advice 可信過你. 簡單黎講女人比較煩(雖然本人都係XX  chromosome)

5. 同埋有時人真係身在福中不知福. 好多人入黎其實係好嚴重的病例如爆血管瘤, 不過執返身彩無事行得走得仲日日係度話頸痛. 有時真係想「的」佢去睇下病房裡面同一樣症但係outcome 差好多的病人, 等佢地知道佢識得叫痛係一件幾值得慶幸的事. 我都知道係辛苦, 但係我的人生大原則係「煮到埋黎就食」, 有d人總係唔識得認清眼下自己處於咩狀況而諗下自己有咩好以做, 呢樣野我真係幫你唔到.

6. 早餐會時聽到AC話有個屋企人好無賴, 話自己女流之輩推唔郁佢阿爸張輪椅所以唔肯出院…..! 嘩你阿爸黎ga 喎.

random 之 7作結: 今日試用 innisfree 濟洲火山灰面膜, 挺不錯! 敷在臉人不太緊繃, 洗完臉之後也不太乾, 清潔力一般啦, 不過有滑一點點=p

http://www.innisfree.co.kr/productView.do?method=productView&seq=2908

發表迴響

