我是大夫,不是姑娘

急症室見聞

– 幫個後生仔stain完睇cornea, 叫阿sir幫佢遮一遮隻眼, 阿sir話:「無問題, 你想eye pad 1 定係eye pad 2 ? 」

– 有一個中年男士, 說上班時手掌「虎口位」掃一掃電腦椅突然一陣刺痛, 於是來急症室求診. 看他的時候, 已經不痛不癢不紅不腫, 甚麼傷口外物都沒有. 我對著這位男士實在相對無言, 唯有問了句「你想照一照X光嗎? 不過老實說肉眼連傷口都看不到, 會照到外物的可能性真的很低」…一輪呆滯之後, 這位男士說「那就觀察一下吧」. 他走的時候我想, 這可憐的男人只是缺了一個幫他「呵番」的女人吧lol. 順帶一提, 這類症為category 4, 我估計他等了只少一個小時.

– 有一位女士來看咳嗽, 咳了2星期不斷尾, 不過無燒無痰. 其實我不介意你來看急症室, 但是可不可以坐下第二句就是告訴我你來看急症是因為「仔仔入了醫院, 所以我順便也來看一看」? 急症室是「順便」來一來的嗎?

– 一個16,7歲妹妹來看她已經痛了兩三個月的牙. 我很直接的告訴她和同行的媽媽急症室不睇牙的, 她娘還是堅持問我她是不是出智慧齒. 媽的我內外全科不包牙科. 請各位牙痛睇牙醫, 痛的話自己吃粒panadol, 因為你來急症室我一樣只會開panadol.

– 後生細女, 唔該唔好飲到爛醉訓係條街度, 俾警察執入醫院啦.

– 為什麼做女人做到你大肚都唔知自己幾多週幾時預產期? 淨係答到我話個肚六個月, 預產期4月? 咁4月頭定4月中? 做完檢查照呢樣照果樣又唔帶份報告黎, 自己又講唔到做左D咩, sorry, 玩野呀. 你黎急症室想快, 但又唔帶齊野, 點幫你呀.

發表迴響

